mylifebyjulia

Alla inlägg den 22 november 2012

Av julia - 22 november 2012 17:48

en lång torsdag börjar närma sig mot sitt slut, yes!


jag pratatde förutom en liten överaskning, right? 

min lilla överaskning var att....


jag beställde en nya design osv, och den blev klart idag.

så jag ville komma längre med min blogg, för själv tycker jag inte bloggningen varit alls bra här på sista tiden så nu ska jag ta nya tag och har fått mera tid till bloggen.

kolla gärna in bloggen där på http://mariasdotter.blogg.se eftersom jag kommer ta bort denna bloggen inom kort och börja där.

ni är så sjukt välkommna att börja följa mitt liv där istället, massa roliga saker kommer också komma, vill absolut inte förlora någon av er.

men hoppas ni gillar bloggen där osv, och kommenterar!

om inte, väldigt tråkigt isåfall :,( men då får ni har det så sjukt bra!

puss


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


just, det är jag som är julia och driver denna blogg!
kommer som sakt skriva om livet & min fritid som går åt till, kameran,ridning & underbara vänner.
du får gärna slänga in en och en annan kommentar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards