mylifebyjulia

Alla inlägg den 6 november 2012

Av julia - 6 november 2012 18:55

Sitter i mörkret i bilen, vart på tunapark och hämta lite food, jamie!
Ska plugga lite ,senare tv och hoppa in i duschen, sen ska jag nog sova!!
Imorgon är det upp tidigt och åka till skolan.
Hörs imorgon
Puss

Av julia - 6 november 2012 15:22

fick en kommentar: 

gud vad kul det lät i Spanien!Jag tycker du ska fortsätta som du gör,men kanske lite mer mode?men det är ju ditt val!:) Jag har några frågor som du kanske kan svara på: 1.One direction/Justin Bieber? 2.Favoritmat? 3.Favoritgodis? 4.Om du fick välja ett ställe att åka till,vilket skulle det vara? 5.Vem/vilka är din största idol? 6.Om du fick vara ett djur för en dag,vad skulle det vara? Snälla svaraa!<3:) p.s du är så himla himla fin! 

svar:  

mode kan jag säkert fixa, om du menar ite med insperation osv, ska verkligen bättre mej där!
1. hmm... ingen.

2. tacos/lassange 

3.choklad och meloner MMMMMM...!

4.  Nellie berntssons hus skulle vara något va? ;) 

5. eric saade & Nellie berntsson 

6. hahaah en fluga, vet chill juh ;D

  

 

Av julia - 6 november 2012 14:13

…..sätter sig extra mycket.

vissa låtar blir tjatiga efter ett tag, men seriöst idag har jag säkert lyssnat på denna låt 5 gånger!

Helt underbar. musik är så viktigt i mitt liv. 


Av julia - 6 november 2012 13:37

precis, nu är jag tillbaka här i kalla sverige.

kom hem inatt vid tre taget, la mej och sov direkt och vaknade vid halv tolv.

ingen skola idag p.g.a det osv!

spanien spanien spanien, ca 30 grader varm hela dagen.

badade och solade hela dagarna!

helt underbart.

ibland var det inte det bästa vädret, lite regn då och då, men då var det perfekt väder för att shoppa!

blev inte så värst mycket shopping men en bikini och ett par uggs konstigt nog;)

jätte glad över det iallafall!

uppdaterade en gång på den veckan då jag satt på en resturang med gratis internett ;D


hotellet var toppen, god mat och många roliga shower på kvällen!

och vet ni vad?


varje år åker jag upp till  Romme och åker skidor, träffar alltid min kompis och hans familj där, jätte roligt!

och han iallafall, bodde på samma hotell med hans familj.

riktigt roligt, vi hade det riktigt roligt tilsammans, åkte vattenskoter och tillbringade hela dagarna till att bada och skratta ungifär:) 

-värden är liten ibland.

men det var iallafall inte så jobbigt att lämna dom i Arlanda som det brukar vara att säga hejdå till en vän man träffat eftersom jag vet att vi kommr att träffas i fjällen nästa år :D

hoppas ni haft det jätte bra här i sweden.

eller?


men nu kommer dagarna rulla på som vanligt, bloggen osv!

ni får gärna kommentera några saker jag kan blogga om, så jag kommer igång med bloggen så allt blir bra, och att ni tyvker det ärroligt att läsa, eftersom det är huvudsaken licksom.


men idag ska jag förmodligen ta det lungt, packa upp resväskan och sätta mej i rutin till skolan, det tror jag behövs så att jag klarar mej igenom allt till vinterlovet!!


uppdaterar senare!

det fungerar inte att ladda över bilder ifrån mobilen :/

men ska försöka fixa det,  ni kommer inte få bilderna  nu men kanske lite senare om det fungerar bättre då..

puss


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


just, det är jag som är julia och driver denna blogg!
kommer som sakt skriva om livet & min fritid som går åt till, kameran,ridning & underbara vänner.
du får gärna slänga in en och en annan kommentar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards