mylifebyjulia

Alla inlägg under juli 2012

Av julia - 30 juli 2012 20:18

Hej,hej!
Omg,bästa dagen idag!
Med Lucas,Melker,Alice och Hanna:)
Det var så härligt.
Vi badade och skrattade som idioter.
Sen åkte Hanna hem:(
Men då fick jag och Alice rida,hahah Omg så härligt.
Men det gick väl sådär!
Hahah Alice lilla shettis kasta av henne,
Hahha!
Men jag klarade mej.
Sen så hade vi det bara bra.
Och nu sitter jag & Alice och precis varit hemma hos mej och packa.,och nu ska vi till alice eftersom hon ska packa,sen ska vi till Melker för att sova där också tillsammans med Lucas,whoop whoop:DD
Så jävla grymmt!
Men hinner inte blogga ikväll osv men bloggar självklart mera Imorgon!
Btw:video inlägget kommer imorgon..!
Hejdå,kram

Av julia - 30 juli 2012 09:10

Rubriken Talar;)
Det kommer bli så jävla roligt idag,blir att vara med Hanna,Alice,Lucas & Melker :D
Vi ska väl bada och bara ha kul:)
Hejdå,kram
Btw:bjuder på en bild + att det kommer ett längre inlägg när jag har kommit hem<3

Av julia - 29 juli 2012 18:18

Har bara chillat hela dagen faktiskt..
Kollat på tv och hoppat lite hinder med min vovve Nisse:)
Han har blivit så duktig!
Imorgon kommer nog ett video inlägg tror jag.
Men ha det så bra så länge,kram
Bjuder på några bilder.
Btw. Glömde säga att hunden hade besök idag..

Av julia - 29 juli 2012 10:28

hej, rubriken får tala.

ska bara chilla hela dagen.

får väl ta att hitta på något endå !

jaja vajnade nyss av att pappa ringde och fråga vad jag önskar mej

fyller ju år på fredag.  

jag svarade en häst och en systemkamera& pengar plus pressentkort på gina  

hhahaah! 

men nu ska jag gå och äta lite frukost..

hörs senare!

hejdå, kram


Av julia - 28 juli 2012 22:32

alice har precis åkt hem.

vi hade så sjukt roligt, hon kom till mej typ sex och då åkte vi till tuna och kolla

runt i lite affärer.

senare åkte vi till ming och där köpte vi mat och tog med oss hem till mej.

sen kolla vi på film och moffa GODIS!  

sen satt vi och bara chillade.

helt fantastiskt hade vi det!   


men nu dunkar jag musik och kollar lite på tv. 

men ha det bra,kram


Av julia - 28 juli 2012 10:57

godmorgon blogggen. 

vaknade nyss och är fortfarande sjukt trött!

ikväll kommer ju min fina alice hit och då ska vi moffa godis och tiita på film!

men innan hon kommer ska jag väl sooola medans det är fint väder.

har inte så mycket mer att skriva så jag får blogga senare!

glöm inte att kommentera.

ha det bra,Kram

bjuder på en liten bild.

 

Av julia - 27 juli 2012 22:46

 hejsan svejsan!

hahaaha nu har jag gjort om massor av saker på bloggen.

först tog jag bort den för jag skulle byta till devote,

men så blev det inte så jag skaffade bloggen här igen med samma namn osv.


men idag har jag varit med min underbara alice. 

vi var ute med hennes båt och åkte till en ö.

där vi åt mat solade & bada  

sen åkte vi munk.

hahha ni vet en son där rund sak bakom båten 

det var så grymmt roligt!


och imorgon kommer alice till mej lite senare typ fem.

då ska vi kolla på film och moffa godis.   

men ha det så bra, Kram

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


just, det är jag som är julia och driver denna blogg!
kommer som sakt skriva om livet & min fritid som går åt till, kameran,ridning & underbara vänner.
du får gärna slänga in en och en annan kommentar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards