mylifebyjulia

Alla inlägg under augusti 2012

Av julia - 31 augusti 2012 18:58

Dagen var helt underbar.
Var ju med William,jag,Hanna,Melker,Jack,Sarah,Lovisa,Albin och Douglas.
Chillade och typ åt slagstaglass och hade det grymmt roligt:)
Imorgon kanske jag ska vara med grabbarna själv:p
Bara för alla andra bästa tjejer ska ha match:(
Men ni får ha det sjukt bra så bloggar jag mera senare för att jag ska äta;)
Puss
Btw: fick inga bra Bilder men två:')

Av julia - 31 augusti 2012 07:04

Godmorgon, vaknade nyss av att det regnade lite..
Men iallafall ska ner och äta frukost och senare kommer Alice och kanske Sarah eftersom vi ska cykla tillsammams till skolan
Men ah.. Sluta ju ett idag, så skönt!
Men då blir det att vara med dom bästa.
Bloggar mera efter skolan.
Puss
Tröja: H&m
Byxor: Ginatricot
Halsband: Ginatricot

Av julia - 30 augusti 2012 16:17

Sitter i bilen med Alice utanför Willys eftersom Alice mamma storhandlar &
Det typ ös regnar!
Imorgon kommer det bli sjukt roligt att vara med dom bästa!
Men nu ska vi ju hem till Alice och göra matte läxan och bara ha det kött.
Bloggar mera senare.
Puss
Kolla bilden.. Ni vet kändisar på skolan osv;)

Av julia - 30 augusti 2012 07:50

Godmorgon mina fina.
Just nu står jag här vid busshålsplatsen och väntar på att Alice ska hämta mej..
Och vi ska till skolan som vanligt..
Slutar halv fyra idag:/
Men har iallafall jumpan osv:)
Men efter skolan åker jag hem till Alice istället,bara blev så!
Men nu kommer alice, bloggar mera efter skolan.
Puss

Av julia - 29 augusti 2012 21:37

Blev sjukt nöjd av Stockholm " resan"
Det blev Inger mer en skinnkackan,men blev endå så sjukt nöjd.
Det passa perfekt och det var underbart fin..(y)
Imorgon blir det att vara en stund med Alice efter skolan eftersom jag inte fattar ett skit på matte läxan så får expert Alice hjälpa mej..!
Och på fredag ska det bli så grymmt roligt!
Ska vara med bästa Alice,Hanna,Sarah,Lovisa,William,Melker,Douglas,Fi
lip & Jack:)
Ska bli toppen, vi ska typ bara chilla här i slagsta och äta slagstaglass(y)
Men min kudde ropar på mej, måste faktiskt snart sova eftersom jag måste gå upp halv sex imorgon typ..
Men kommer lite bilder från idag.
Puss

Av julia - 29 augusti 2012 16:19

Sitter och chillar i bilen och äter McDonalds.
Dagen i skolan var väl helt okej.
Hade typ svenska och no,matte osv.
Och fick fisk till lunch.
Men iallafall sitter i bilen påväg till Stockholm för att shoppa.
Dunkar musik med mormor i bilen:)
Men när jag endå är i Stockholm kommer pappa till stan där, så då hinner jag träffa värdens bästa pappa också:p
Men jag bloggar sen när jag kommer hem och då lägger jag nog ut en bild på vad det blev i Stockholm.
Puss

Av julia - 29 augusti 2012 08:13

Sitter i soffan och äter frukost och taggar skolan.
Alice kommer snart & hämtar mej så hon och jag åker tsm till skolan.
Efter skolan blir det att åka till Stockholm och kolla på jackan.
Hoppas den blir bra nu.
Men bloggar mera efter skolan
Puss

Av julia - 28 augusti 2012 19:45

Hejsan mina fina!
Idag är jag sjukt glad:D
Var i skolan och det var väl helt okej, bara att vi hade ett matte test typ och jag är ju BÄST på matte..?
Hahaha kunde nästan ingenting..
Men jag och Filip som jagsitter bredvid hade iallafall roligt, satt typ och as garva hela dagen:p
Men efter skolan åkte jag och mamma och åkte runt i alla affärer typ i hela Eskilstuna och letade efter en skinjacka, för mamma köpte ju en till mej men jag tycker f*n inte om den..
Men hittade ingen.
Sen kollade jag på internet osv.
Och då hittade jag en affär i Stockholm som har den perfekta jackan!
Så sjukt fin.
Och blev så glad för att dom hade rätta storleken och allt!
Åker nog till Stockholm efter skolan och tittar, provar och kanske köper den.
Men idag hittade jag iallafall en orange stickad tröja på stan.
Men nu kollar jag på TV4 på halv åtta hoss mej i soffan brevid en super glad hund som äter godis.
Men vi hörs senare.
Tänker mycket på vilken dag jag ska ha frågestund.
Puss

Presentation


just, det är jag som är julia och driver denna blogg!
kommer som sakt skriva om livet & min fritid som går åt till, kameran,ridning & underbara vänner.
du får gärna slänga in en och en annan kommentar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards