mylifebyjulia

Alla inlägg under september 2012

Av julia - 30 september 2012 11:35

sitter just nu och slappar lite framför datorn och kollar fb! 

ska snart åka till tågstationen för att ta mig hem till eskilstuna igen. 

kollar runt lite på fodervärdshästar, är så sugen på att skafffa! 

och få höra av sin pappa 

-klart du ska ha en, är det jag alldrig kommer att glömma och meningen jag kommer att följa! 

seu later, 

puss

Av julia - 29 september 2012 21:35

Hejsan mina finaste!
Jag är så sjukt trött, vet inte varför eftersom jag inte alls gjort något speciellt idag.
Ska snart fixa mig senare gå och lägga mig tror jag.
Ska samla många nya krafter så Jag är pigg imorgon.
är så sjukt nöjd av det jag köpte idag,kommer bild!
Men jag hoppas verkligen att ni mår super.
Hörs imorgon
Puss

Av julia - 29 september 2012 18:01

Jag och pappa åkte ju som sakt till stan osv.
Gick faktiskt in på hollister för först gången.
Sjukt fina kläder ju,
Blev såklart lite shopping där inne;)
Sedan satte vi oss på hard rock café och åt jätte god lunch.
Efter det så gick vi bara lite på stan och tittade rund lite,
Nu är jag helt slut,ska sätta mig i soffan och glo en stund på tv:n
Hörs senare!
Puss
Grå munktröja:hollister 590kr
Vita blusen:hollister 334kr

Av julia - 29 september 2012 11:29

en lung och fin lördag väntar! 

ska bara ta det lungt idag, åka till hollister, med pappa och sen ska vi äta på resturang. 

en helt vanlig mysig lördag helt enkelt! 

satt och gjorde matte läxa en stund nu på morgonen så jag skulle vara 

helt fri hela dagen.. 

glömde kameran hemma i eskilstuna så det blir ingen fottografering nu i helgen. 

bloggade inte alls mycket igår, sorry! 

direkt när jag kom fram till pappa så lyfte jag luren och pratade om allt möjligt i  

någon timme med alice, skönt att få ur sig allt! 

men vi får höras senare  

puss 

Av julia - 28 september 2012 16:33

Som sagt slutade ett idag och då gick jag en runda på stan med William och Sarah.
Flummade lite och bara chillade!
Underbart med fredagar.
Senare åkte jag hem med mamma, och hem och packade snabbt eftersom jag hade en halv timme på mej innan tåget gick, ska till pappa utan syrran och bara chilla, och träffa kompis..
Så just nu sitter jag med musik i öronen på tåget.
Nästa helg blir det att åka till Mälarvik med klassen och sova där en natt.
Ska blir så grymmt jävla underbar, och längtar verkligen.
Hörs senare.
Puss
Btw: är bara tvungen att lägga ut denna underbart fina bilden på William,inne på H&M

Av julia - 27 september 2012 19:35

Hej mina finaste!
Hade ju ett spanska prov idag osv,känner mej stolt fick nämligen A!
Men nu ska jag plugga lite So eftersom det är So prov imorgon..
Känner att jag måste plugga i några timmar:/
Senare blir det nog att bara ta det lungt!

Puss

Av julia - 26 september 2012 16:01

Känner mej mycket bättre nu, så det blir förmodligen skola imorgon.
Mamma kom nyss hem med en stor köks maskin!
Hahah det var någon deg sakimak som man använder när man bakar, därför ska jag inviga den nu och jag ska faktiskt baka bullar hel själv!!!
Duktig flicka.
Men hörs senare
Puss

Av julia - 26 september 2012 12:28

vaknade av att jag knappt kunde andas, hade så sjukt ont i halsen och låg och frös men

endå dog av att jag svättades!

så fick vara hemma idag också..

Men fast jag är sjuk så måste jag endå plugga, No,Spanska och So,!!

 är bara tvungen, eftersom jag har massa prov denna vecka.

tror nämligen att jag mår bättre imorogn och kan åka till skolan


hörs senare!

puss

Presentation


just, det är jag som är julia och driver denna blogg!
kommer som sakt skriva om livet & min fritid som går åt till, kameran,ridning & underbara vänner.
du får gärna slänga in en och en annan kommentar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards