mylifebyjulia

Alla inlägg den 10 november 2012

Av julia - 10 november 2012 19:36

Har absolut inte haft dit/lust eller ork att blogga idag
-sorry..
Min dag har varit grymm
Jag lovar er.
Åkte och hälsade på min underbara vän Victoria idag!
Så grymmt trevligt måste jag säga, har inte träffat henne på jätte länge.
Umgicks och slappade med så mycket skratt asså;)
En helt underbar vän med ett stort glatt hjärta, det ska du veta älskling!<3
Annars har jag varit hemma , kollade lite på min "älskade" matte läxa..
Men var nyss ute med grann hunden, så otroligt fin och snäll hund.
"Mannen" behövde jobba lite så jag var snäll och tog ute fina hunden Hamilton:D
Roligt!
Nu ska jag kolla på nya Johan Falk filmen, hihi :')
Ha en mysig lördag kväll alla ni fina.
Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


just, det är jag som är julia och driver denna blogg!
kommer som sakt skriva om livet & min fritid som går åt till, kameran,ridning & underbara vänner.
du får gärna slänga in en och en annan kommentar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards